Strony

wtorek, 18 listopada 2014

Odnowiłam fotele :)

Niedawno udało mi się kupić na małą kwotę 
dwa fotele dla moich dziewczynek :)
Wymagały dokładnego wyczyszczenia ze względu na to, 
że poprzedni właściciel przechowywał je w ogródku :)

Wyczyściłam, wyszorowałam, umyłam i wysuszyłam.
W jednym fotelu były uszkodzenia, 
które naprawiłam szpachlówką do drewna.
Później wzięłam się za malowanie na biało.
W przerwach, gdy farba wysychała 
najmłodsza córka robiła przymiarki :)

A oto efekty :






Pozostało tylko uszyć ładne poduszeczki, ale o to muszę zgłosić się do mamy :D




2 komentarze:

  1. Rewelacyjne foteliki upolowałaś i ślicznie im w bieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    OdpowiedzUsuń